Curtea Regala este un restaurant care ofera corturi pentru nunti, botezuri sau evenimente de orice tip si amploare. Va punem la dispozitie materiale de catering si corturi de orice dimensiuni, oferindu-va in acelasi timp consultanta si sprijin in montarea si utilarea completa a acestora si tot ceea ce tine de logistica evenimentului. Va punem la dispozitie corturi de evenimente tip sala sau corturi modulare si pavilioane de diferite modele si dimensiuni pentru evenimentele organizate in aer
La Pensiunea Venezia confortul oferit de pozitionarea avantajoasa a cladirii, interioarele de un bun gust desavarsit, facilitatile de care beneficiaza oaspetii nostri, se completeaza cu personalul bine instruit si prietenos, care asteapta sa va satisfaca cerintele la un nivel de profesionalism desavarsit. Petreceti cele mai importante evenimente din viata dumneavoastra la Pensiunea Venezia din Timisoara! Organizam nunti si botezuri, petreceri aniversare, majorate, baluri, evenimente corporat
Fie ca vizitati orasul in interes de afaceri, fie ca doriti sa cunoasteti mai bine orasul, Restaurantul - Pizzerie La Renaissance va ofera o ambinata placuta si comfortabila situata pe singurul lac din Timisoara (Lacul Aurora). LA RENAISSANCE este cadrul perfect pentru o cina romantica sau de afaceri, dar este potrivit si pentru evenimente precum : nunti, botezuri, aniversari, cocktailuri si revelioane. Dispunem de peste 200 locuri pentru clientii nostri (o trerasa cu 70 de locuri, o cafene
ANA EVENTS inchiriaza corturi si accesorii de ultima generatie, pentru evenimente spectaculoase in aer liber ! In functie de tipul, tematica si locatia evenimentului dumneavoastra, noi va oferim solutii pentru eficientizarea spatiului si amenajarea corturilor. Petreceri private: nunti aniversari botezuri Evenimente corporate: lansari de produs conferinte gale Evenimente sociale: festivaluri targuri expozitii competitii sportive ââ‚
Descoperă fascinantul ansamblu Tresor Le Palais ***** Din respect pentru tine am creat cele mai spectaculoase săli de evenimente din Timișoara. Rafinamentul celor două saloane fascinează mereu. Salon Le Grand Opera - Ideal pentru evenimente cu până la 450 de invitați Acest salon se remarcă printr-o notă de eleganță aparte. Decorul impresionant în culori pastel creează o atmosferă romantică, ideală pentru găzduirea celor mai important
Atelier de creatie si productie lumanari. Atelierul Lumanareselor realizeaza manual lumanari decorate si pictate la comanda. Cream atat lumanari simple sau rustice cat si aranjamente sofisticate, personalizate prin culoare, simboluri, nume sau logouri. Daca doresti sa-ti infrumusetezi casa sau biroul, sau sa oferi cadouri deosebite celor dragi tie sau colaboratorilor tai, lasa-te pe mana noastra la propiu si vom fauri o lumanare unicat pentru tine. Realizam: - Lumanari de cununie realizate
MashUp Band By M-Events! Trupă de cover, Muzică Populară, Dj, Sistem de sunet, Schelă de lumini! Noi vă oferim servicii complete pentru nuntă, botez sau oricare alt eveniment privat! Oferte promoționale și personalizate pentru evenimentele desfășurate în: Craiova, București, Sibiu, Timișoara, Pitești, Slatina, Râmnicu Vâlcea, Târgu Jiu.
Daca vrei ca alegerea ta , pentru evenimentul tau, sa fie solista Elisa Lucan si Formatia Vali Lucan de la Timisoara, ai facut alegerea PERFECTA! Ofer o gama variata de servicii muzicale pentru satisfactia tuturor preferintelor de la o formatie de nunta ! Programul muzical este foarte diversificat format din piese cunoscute din muzica populara si de petrecere, hit-uri vechi si noi din muzica usoara romaneasca,presarat cu interpretari incendiare de muzica sarbeasca si manele!
Pyro-Technic Transilvania se bucura de succes inca din anul 1998, fiind una dintre promotoarele evenimentelor pirotehnice de succes din Romania. Inventate in China in secolul al-XII-lea, pentru a pune pe fuga spiritele rele, focurile de artificii simbolizeaza, astazi, prosperitatea si bucuria. Fie ca este vorba de o zi nationala, un eveniment sportiv, revelion, nunta sau orice alt moment important din viata, toate au ca numitor comun focul de artificii. In acest sens, noi imaginam si punem in
Organizare Evenimente la Roco Hotel & Restaurant & Ballroom & Garden Locul ideal pentru punerea în scenă a unor întâlniri - eveniment! Cu o capacitate de 70 locuri, o cramă, un salon VIP și o terasă generoasă, restaurantul este decorul ideal pentru evenimentele intime sau, pur si simplu, o cină relaxantă. Folosind ingrediente naturale de calitate, echipa noastră de bucătari caută permanent echilibrul între savoare, sănătate și diversitate.